zaterdag 28 juli 2007

kruidentuin is een vlindertuin

Ik heb wel eens over me kruidentuintje .Het begint langzamerhand een echte kruidentuin te worden .Met 52 soorten kruiden en geneeskrachtige planten. Maar van de week kreeg ik een mail van de vlinderstichting. Ik dacht het zal wel iets wezen voor een donatie voor hun werk . Maar het was een verzoek of ik een bordje wou ophangen dat het een vlindertuin is. Er waren meer dan acht vlinders geteld overdag .Door wie ik opgegeven ben weet ik niet. Ik zie af en toe zoveel mensen .Die blijven kijken .Ik probeer de vlinders voor me camera te krijgen maar dat lukt nog niet helemaal. Het koolwitje en het pauwenoog die zitten geregeld in me tuin. Maar ook hele kleine blauwe.
Zelfs libelles heb ik in me tuin gezien .En ik zit aan de weg en niet aan het water.
Voor meer info over de vlinderstichting
Het bordje hangt al op me garage .Me brugmansia staat nu in de volle bloei

Geen opmerkingen: