donderdag 13 september 2007

Torren en slakken

Van de week zat ik even buiten .Voor de tijd voor het jaar is nog lekker zacht .Toen ik zo eens me kruiden en planten aan het bekijken .Toen zag ik twee torretjes zitten op me Hosta .Het was een koddig gezicht .Het was net of ze met elkaar aan praten waren en even later zaten ze gezellig naast elkaar .Ik dacht daar ga ik een foto van maken ..Nou het lijkt wel of de beestjes aan het poseren waren .Ik heb geen moeite met torentjes.
Maar slakken daar heb ik gewoon een hekel aan . Door het vochtige weer komen er steeds meer in me tuin . Ze vreten alleen maar en zijn voor de rest niet nuttig Meestal haal ik ze eruit en gooi ze over de rijweg .Dood maken van levende dieren vind ik niet nodig .
Als een van de lezers weet wat voor torentjes het zijn .Informeer me Bij voorbaat dank .

Geen opmerkingen: