vrijdag 21 september 2007

kruidenpot

Van me goede vriend de molenaar kreeg ik een mooie kruidenpot. Om binnen kruiden te kweken .U kent ze wel die potten met van die uitsparingen erin .Ik ga er zelf me keuken kruiden in kweken .U weet dat ik ook kook met kruidenGister had me vriendin N het nog over zo meteen is het winter .Dan is het tuin seizoen over .En wat dan .Nou ik kom de winterdag wel door . Ik ben bezig om een kruidenboekje aan het maken .U moet zich er niks van voor stellen hoor maar het is met de inheemse kruiden en hun toe passingen zowel keuken medicinaal en wicca gebruik Het is nog een heel uitpluis werk .Om alles goed in kaart te krijgen .Ik wil er niks oppervlakkig van maken .Maar uitgebreid . .Zodat je kunt zien die kruiden kan in de keuken gebruiken en is ook medicinaal te gebruiken in een oog opslag .Op het ogenblik zit ik op 185 soorten kruiden .

Geen opmerkingen: