maandag 3 september 2007

de holle boom

De natuur geeft ons soms ook een knipoog. Misschien omdat ik soms meer zie dan een ander in de natuur Me maatje zegt wel eens jij stopt soms bij een plantje en dan denk ik gewoon een plantje in de berm maar voor jou is het anders .De laatste keer dat ik bij de molenaar was had ik een holle boom gefotografeerd .
Toen ik thuis kwam ging ik ze eens rustig op computer bekijken . De holle boom kan zo in een horrorfilm Er zitten meerdere gezichten in en als je draait .Dan is het bewijs geleverd kabouters bestaan .Overdag houden ze zich heel stil en lijken ze op holle bomen .
Nu zult u wel lachen .Van die Robert is gek of toen hij dit schreef hartstikke dronken .Ik schrijf dit nuchter .Maar kijk zelf maar ik zal alle 2 de foto’s hierbij zetten .Vergroot ze en kijk dan goed

Geen opmerkingen: