woensdag 27 augustus 2008

kruidengeneeskunde


Persoonlijk vindt ik kruiden kweken en er over lezen en schrijven leuk .Het is een van de passies van me En de winter komt er weer aan dan is niks te doen in de tuin .Behalve wat (on)kruid te verwijderen en nieuwe kruiden kweken . Ik heb een bijna een permacultuur tuin .Bijna onderhoud vrij is hij.
Nu ik weet vrij veel over kruiden .De meeste kan ik bij naam noemen, ik kan het gebruik er ook van Ik kan het gebruik wel maar ik wil ook kijken welke combinaties er mogelijk zijn met andere kruiden. Dat lijkt me juist heel intersant. Soms voel ik me net zon tovenaar .Er blijven natuurlijk altijd planten die nog niet ken .En daar wil ik wat aan doen Ik ga een cursus kruidengeneeskunde volgen Over een klein jaar ben ik dan klaar.

Dan mag ik een eigen praktijk beginnen. Of ik dat doe is een tweede . We zien het wel

Geen opmerkingen: