vrijdag 25 juli 2008

Westzaanerveld

Van de week was ik in het Westzaanerveld bij een kennis van me .die heb daar een molen staan .Ik vind het altijd ontspannend om gewoon dan even weg van de mensen te zijn. Op het zelfde eiland heeft iemand ook daar een huisje .Als ik zo iets had dan woonde ik daar van mei tot september. Maar wie ben ik Nu was die bewoner met vakantie en die kennis moest een beetje oppassen .Hij vroeg of ik even een rondje wou maken .Gewapend met me fototoestel ben ik daar op expeditie gegaan .Ik heb daar zeker een uur gelopen en mooie foto's gemaakt. Wat een rust is het daar .oke je hoort de snelweg en de bromvliegen van Schiphol .Maar voor de rest niks .Als die man het ooit een te koop aanbied en het is een leuke prijs .Dan zou het awel iets voor mij wezen Hier een foto impressie

Geen opmerkingen: