zaterdag 20 oktober 2007

herfst

Ik beschreef het al in een van me eerdere artikelen dat de herfst een van me favorieten seizoen was .Niet voor de warmte maar .Ik heb zelf een hekel aan kou . Als het de temperatuur onder de 18 graden duikt dan heb ik het koud .Ik ben een warmbloedig mens Maar de kleuren zijn schittert .De bomen hebben opeens een andere kleur De paden zijn bedekt met bladeren en niet te vergeten de paddenstoelen .Alleen door de opwarming van de aarde staan er nu ook voorjaarsplanten in de bloei . Me brugmansia (engelentrompet) staat voor de 3e keer dit jaar in de bloei. Waar gegraven is staan de klaprozen in de bloei De hele natuur is in de war



Het is ook boven normaal met de temperatuur .Alleen zodra de zon weg is dan koelt het zo snel af .Ik heb nu eindelijk de film van Al Gore gezien .En de man heeft gelijk. Het is een global waring .Dat zie je gewoon aan de natuur . Door me werk bezoek ik een hoop gesubsidieerde tuinen Maar je ziet gewoon waar weinig industrieën zijn dat die tuinen het beter doen .En ook een beterde opbrengst hebben en minder kassen nodig hebben .Neem eens voor de aardigheid de tempratuur aan de noordkant van uw huis op de middag en de nacht temperatuur een jaar lang .Er is via internet wel te vinden wat de normale temperatuur is voor de tijd voor het jaar.

Geen opmerkingen: