zaterdag 6 oktober 2007

De hole boom leeft weer

De hole boom die ik van de zomer fotografeerde komt weer tot leven .
Op de Zaans e molen dag was ik even bij me vriend Hessel .Het was zulke weer dat echt van foto’s maken niks te recht kwam . Maar ik wou van de plekken die ik van de zomer had gefotografeerd toch nog foto’s maken en de holle boom waar allerlei gezichten in te zien waren .Had uit lopers op de grond.
Toen ik binnen kwam in de achterkamer en zei de holle boom leeft weer .Zaten ze me vreemd aan te kijken .
Maar het echt zo er zaten allemaal jonge scheuten aan .Nu neemt de natuur ons dit jaar toch in het ooitje hoort. De eenden zijn al weer aan het paren. De rietkipptjes (waterhoentjes) hebben voor de tweede keer pullen .
Overdag is het een graad of 18 en nachts is het een graad of 6 .










En dan maar vertellen dat Al Gore geen gelijk heeft

Even heel iets anders me boekje over inheemse kruiden vordert gestadig. Ik denk dat het over 2 weken klaar is en dan gaat het naar de drukker .Wat het gaat kosten weet ik nog niet .Ook wil ik een nieuwsbrief gaan maken voor lezers .Met goede en dergelijke informatie over kruiden. Welke kruiden je kunt zaaien en met kruid van de maand etc.

Geen opmerkingen: