woensdag 8 augustus 2007

Vlinders


Er komen steeds meer vlinders in me tuin. Het zijn wel niet van die grote .Maar er zitten nu ook hele kleintjes in me tuin Van daag kom weer twee meldingen doen bij de vlinderstichting
Bij de ene was het wel even zoeken maar ik vond hem toch .En dan sta je foto’s te maken .En mensen komen dan erbij staan wat je aan het doen bent .
Stil nu anders verjaag je hem .Wat dan? Vragen ze dan geïrriteerd .Er zit een heel klein vlindertje daar. Waar dan?. Wacht nu even en als je dan foto heb gemaakt is Jeetje wat is dat klein. Dat je dat ziet .Ik zou dat nooit opgemerkt hebben . Nee, kijken in de natuur is ook een kunst Maar we hadden het over de vlinders .
Ik heb de kleine vos kunnen melden en het koolwitje .De laatste woont al gewoon in me tuin .Van me spruit kool heeft hij al zoveel eitjes gelegd dat er gewoon gaten in de bladeren zitten Ik heb een vlindertuin en dan laat je het maar toe

Geen opmerkingen: