vrijdag 18 mei 2007

me eerste vruchten van de courgette

Wat eerder dan ik gedacht geven me courgetteplanten al vruchten .Overal in me kas staan er bloemetjes aan de planten ..Aan me tomaten me pepers ontluiken ook heel langzaam bloemetjes .Geen beter gevoel dan het gevoel dat alles aanslaat. Alles wat maar kan bloeien bloeit. Ook me kruiden hebben er nog nooit zo mooi bij gestaan. De artisjokken planten die ik 3 weken geleden heb geplant zijn aangeslagen . En die in een pot staat is al super groot. Vanmiddag ontdekte ik dat er cocons van een vlinder in me kleine kasje zat. Het kan van een kool witje zijn. Ook een paar lieveheersbeestjes hadden hun intrek genomen .

Me jakobsladder staat in de bloei wat een mooi gezicht net als me gentianen
Cool Slideshows

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk is dat als je ziet dat alles het goed doet.
En niet opgegeten word door slakken of rupsen.
Bij mij zijn de slakken gek op mijn peterselie.Verhuis ze elke keer maar ze vinden de peterselie lekkerder dan het grag van de gemeente hhahaha.

ps waar gebruik je jakobsladder eigenlijk voor? of doe je de bloemetjes op de sla?zie je ook wel eens met bernagie

Anoniem zei

sorry ik bedoelde natuurlijk het gras van de gemeente